Avatar billede mark-ch Nybegynder
24. februar 2008 - 12:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

problemer med s-video kan ikke åbne det med TV

hej jeg har købt en s-video jeg kan stikke i mit TV og pc, men den virkede kun i ca 20 min men det var i sort og hvid.
jeg har prøvet igen men der står

plug and play-skærm på NVIDA GeForce 8500 GT

jeg kan ikke lave den tekst om

hvis i kan hjælpe mig for i 50 point

håber at i kan hjælpe mig (:
Avatar billede mash Mester
24. februar 2008 - 16:05 #1
gammelt problem ,s-video på visse fjernsyn er IKKE s-video men bruger samme stik.
selvom du bruger s-video skal du sætte den til composit video og ikke s-video inde i kontrol panel til nvidia grafikkortet.
Avatar billede mash Mester
24. februar 2008 - 16:08 #2
btw. der er osse en knap som tvinger grafikkortet til at "finde" enheden der er sat til tv out.
Avatar billede mark-ch Nybegynder
25. februar 2008 - 19:40 #3
jeg har en prosonic 28" admenlig skærm..
stikket er et skarstik med to ledninger ud til min pc den ene er til lyd og den anden er til mit grafikort der stod at det er s-videomen jeg ved ikke meget om det
Avatar billede mash Mester
26. februar 2008 - 00:15 #4
ok ,det er ikke så nemt lige at forklare men normalt virker det hvis at tvét er tændt og sat på scart ,derefter tændes pc ,inde i kontrol panel til nvidia skulle der nu være et tv ikon.
Avatar billede mark-ch Nybegynder
27. februar 2008 - 14:38 #5
det har jeg prøvet men der kommer ikke noget tv Ikon fram men jeg fik lukkede ned for mit grafikkort i går men fik det op at køre igen(:
Avatar billede ostemann Nybegynder
05. marts 2008 - 20:03 #6
Den løsning jeg har bedst erfaring med er, at bruge en VGA til TV konverter.

Du trækker dit VGA kabel ned i konverteren og vidre op til din skærm.
konverteren kopier signalet og du kan koble det til TV´et.

Så slipper du for at lave indstillnger på din pc.

Se mere her:
http://www.av-cables.dk/vga_kabel/vga_konverter_bokse/vga_til_tv_konverter_vga_til_pal_scart_949_da.html
Avatar billede mark-ch Nybegynder
20. marts 2008 - 16:31 #7
nej tak ostemann men jeg har stoppet den opgave jeg gider ik mere