Avatar billede fwskp Nybegynder
24. februar 2008 - 09:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette brugere i AD via web interface.

Hej Kære eksperter.

Jeg er ikke 100% sikker på at dette er den korrekte kategori.
Men har en ide om at det meste af det er vbscript.

Jeg ved at der findes et script, hvor man kan oprette brugere på active directory via et webinterface.
Men efter 3dages søgning på nettet må jeg give fortabt og søge hjælp hos jer.

Jeg har ladet mig fortælle at det er et afgangs projekt på en MSCE?!

Så hvis nogen har et link til hvor det kan hentes, eller måske direkte har det liggende.
Så ville det være kanont! :)

På forhånd tak.
Avatar billede leif Seniormester
24. februar 2008 - 11:16 #1
Det er nok ikke i VisualBasic som er den rigtige, så vidt jeg husker har jeg set en interface her på exp lavet i PHP.

Men der findes flere systemmer som kan gøre det.
Avatar billede leif Seniormester
24. februar 2008 - 11:19 #2
Er dog markedsført til Uddannelsesinstitutioner: http://www.easyiq.dk/content/view/12/27/
Avatar billede fwskp Nybegynder
24. februar 2008 - 11:36 #3
Jeg har efter lidt yderligere søgning fundet frem til at det noget der hedder ADSI jeg skal have gang i.
Og det hører, efter hvad jeg kan se, til under ASP kategorien.
Så jeg flytter det derover til.

http://www.eksperten.dk/spm/820903