Avatar billede mrwheel Nybegynder
23. februar 2008 - 19:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Booking system i Joomla 1.0.15

Hej alle

Jeg søger med lys og lygte efter et booking system der kan arbejde sammen med Joomla på en nem og god måde, det skal bruges til når jeg vil til at holde foredrag som jeg vil køre ud og holde.

Jeg håber at der er nopgle der kan hjælpe mig.
Avatar billede jakobdo Ekspert
24. februar 2008 - 07:56 #1
Har du prøvet at kigge i denne "tråd":
http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,listcats/cat_id,1835/Itemid,35/
Avatar billede mrwheel Nybegynder
18. august 2010 - 18:45 #2
Lukker dette spørgsmål da der ikke findes et produkt der opfylder mine behov.