Avatar billede nif2008 Nybegynder
23. februar 2008 - 12:55 Der er 2 kommentarer

Fritids freelance programmør til projekt

Vi søger en person som kan programmere i fritiden. Hele konceptet ligger klar, men da vores programmører bestod af kammerater som lige har fået børn, hus ect. Er dette ikke en holdbar løsning.
Håber derfor på at finde en person som har tid og overskud til at deltage i et projekt som gerne skulle blive en indtægtskilde. Du skal kunne kode siden fra bunden, og derefter stå for mulige fremtidige ændringer.

Du kan:
Programmere en SIKKER side med betaling og flere brugere som kan kommunikere med hinanden. (letteste sammenligning datingsider.)

Vi tilbyder:
Et fritidsprojekt som under opbygningen er uden indtægt.
10% af hele den samlet indtægt fremover.

Send info om dig selv og færdigheder via mail: HenrikLarsen@telia.com
Avatar billede studious_design Nybegynder
24. februar 2008 - 14:31 #1
Hej Henrik,

Vi har indtil flere gode programmører der besøger vores site: www.projektopslag.dk - projektudbydere får indtil mange rigtig gode tilbud på deres programmeringsprojekter herinde.

Fortsat god dag,

Med venlig hilsen  Emil Larsen
Avatar billede olisoft Nybegynder
27. februar 2008 - 08:38 #2
Hej Henrik
Jeg kan ikke programmere sådan noget, men jeg har faktisk samme behov - kan vi samarbejde?
Måske kan viden deling også være omkostningsdeling !!

Hilsen Ole