Avatar billede taygoo Nybegynder
21. februar 2008 - 20:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Aktivere jobliste

Jeg har fået kuk i pc'en

Når jeg trykker ctrl + alt + delete skriver den at det er deaktiveret af administratoren.

Jeg kører som admin, og har ikke selv ændret noget på min egen pc. kører xp med sp2.
Avatar billede ejldk Nybegynder
21. februar 2008 - 20:31 #1
Det lyder meget somom at der er kommet noget snavs i computeren.

Kan du køre antivirusscanning og spywarescanninger?
Avatar billede taygoo Nybegynder
21. februar 2008 - 20:35 #2
Jep, jeg har kørt antivirus og spybot, og fjernet det snavs der skulle være, af viruser fandt jeg forskellige Trojan horse Downloader.Zlop.(UX, SE, ST, UEY, YX og Yo).
Avatar billede haverslev Novice
21. februar 2008 - 20:39 #3
Avatar billede taygoo Nybegynder
21. februar 2008 - 20:45 #4
Haverslev, ja det virker nu... men når den genstarter har jeg samme problem, og har lige fundet ud af, at de samme sygdomme som før genopstår efter en genstart selvom spybot har fjernet "NoAdAware og SmitFraud.C", ja de genopstår efter en genstart....
Avatar billede haverslev Novice
21. februar 2008 - 20:53 #5
Det er fordi de ikke er fjerne helt alligevel - de er sikkert gemt i systemgendannels punkterne også.
Foreslaår at du lukker her og opretter nyt spørgsmål under "Virus"
http://www.eksperten.dk/spm/Sikkerhed/Virus/

Se her: http://www.eksperten.dk/artikler/1123
Avatar billede taygoo Nybegynder
21. februar 2008 - 21:00 #6
Haverslev - det gør jeg.
Avatar billede taygoo Nybegynder
21. februar 2008 - 21:24 #8
lukker