Avatar billede anettehansen Nybegynder
21. februar 2008 - 18:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Adope Photoshop

Når min klassekammerat åbner sit nyinstallerede Adope Photoshop CS og får denne meddelelse:

"Current user account does not have the privileges to perform product activation. Run this application from a user account with administrative privileges or contact your system administrator"

hvad betyder det?
21. februar 2008 - 19:04 #1
- er det via Vista eller XP ?
Avatar billede anettehansen Nybegynder
21. februar 2008 - 19:37 #2
Det var via Vista men han fik heldigvis svar igennem en ven med samme problem - det er Vista der skulle have skabt sig men det løste sig når han kørte spillet som administrator... MS skal virkelig stramme sig om snart!
Avatar billede ejldk Nybegynder
21. februar 2008 - 19:49 #3
Typisk vista! ;)
Det er en ny "smart" (og i øvrigt røvirreterende) funktion, som blev lavet til vista. Den gør at man normalt kører vista i en slags "user-mode". Altså at man ikke kører det som fuld adminstrator. Dette kan slås fra ved at åbne:
Kontrolpanel -> Brugerkonti -> Slå brugerkontostyring til eller fra.
Fjern fluebenet, tryk OK, og lad computeren genstarte.
Så burde det ikke ske igen!
Avatar billede anettehansen Nybegynder
21. februar 2008 - 19:51 #4
Det lyder superdejligt, det siger jeg videre :) Mange tak for jeres hjælp :D
Avatar billede ejldk Nybegynder
21. februar 2008 - 19:55 #5
Ingen problem;)
Avatar billede anettehansen Nybegynder
21. februar 2008 - 20:04 #6
Ejldk svar endelig så du kan få nogle point ;)
Avatar billede ejldk Nybegynder
21. februar 2008 - 20:17 #7
havde i ikke fundet en løsning inden?
Ellers er der et svar her!
Avatar billede anettehansen Nybegynder
21. februar 2008 - 20:37 #8
Jo men du suplerede med en rigtig god ting og det fortjener helt sikkert point :P
Avatar billede ejldk Nybegynder
22. februar 2008 - 23:34 #9
Jamen så siger jeg da tak :-)