Avatar billede dytti Novice
21. februar 2008 - 14:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Banner hjælp søges

Jeg er ved at lave en portal omkring lystfiskeri.
Til det mangler jeg et topbanner og/eller et logo.

Er der nogen derude som har lyst til at give det et forsøg?
Jeg er total blank for ideer og inspiration.

Her er siden hvor det skal sidde (i stedet for det der sidder der)
http://www.dytti.dk/forum/phpBB2/portal.php
Avatar billede studious_design Nybegynder
24. februar 2008 - 14:27 #1
Har lige svaret på en anden tråd..

Logo/topbanner kun til websites kan gøres til 1.000-1.250,- ex moms.
Ønsker du et du kan skalere og bruge til både web og print koster det omkring 2.250-2.750,- ex moms.

Skriv til info(a)studiousdesign.dk, forsat god dag...

Med venlig hilsen    Emil Larsen
Avatar billede bill20 Nybegynder
27. februar 2008 - 12:44 #2
Avatar billede dytti Novice
06. marts 2008 - 10:06 #3
Hov - Det må i undskylde. Jeg har haft så travlt med andre projekter, at jeg glemte denne tråd - Sry.

studious design-> Det ser ud som om i har noget at byde på, men lige nu er portalen ikke så godt besøgt, så jeg kan lægge penge i det.
(har jeres side i "favoritter")

bill20-> Det ser dejligt enkelt og stilrent ud, og det er den vej jeg vil.
Jeg havde dog en ide om noget med noget lystfiskermotiv af en art.

Jeg tænker lige lidt over det.

Tak til jer begge.
Avatar billede studious_design Nybegynder
06. marts 2008 - 19:09 #4
Hehe, det lyder rigtig super... glad for vores firma tiltaler dig/jer :)

Ønsker du at slå "projektet" op andre steder...
Kan vi anbefale dig at gøre det på vores nyeste portal: www.projektopslag.dk

Det bliver gjort gratis at opslå projekter der, fra i morgen af... så vil du helt sikkert kunne få flere øjne til at se på det.

Fortsat god dag, mvh Emil Larsen
Avatar billede bill20 Nybegynder
11. marts 2008 - 15:53 #5
Her med lidt "Lystfiskemotiv".
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/820548.html

Mvh.
*Bill