Avatar billede php-nybegynderen Nybegynder
21. februar 2008 - 13:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gruppemail uden alle mails bliver vist

Hej alle sammen.

Jeg har brug for at sende en stor gruppemail, således at omkring 50 personer får en mail fra mig, og kan man jo sagtens gøre ved bare at sende én mail.

Problemet er bare at så kan alle personerne, som får mailen se, hvem der ellers har modtaget mailen. Er det muligt at gøre sådan at alle personerne tror, at de kun personligt har modtaget mailen?

Det ser oftest sådan ud:

Til: mail@mail.dk;hej@mail.dk osv osv.

Men det er så meningen, at dem der har modtaget mailen ikke skal kunne se andet end deres egen mail i "Til"
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. februar 2008 - 13:11 #1
Avatar billede enya Nybegynder
21. februar 2008 - 13:11 #2
Skriv mailadresserne/grupperne i Bcc-feltet i stedet for Til-feltet, når du laver en mail. Så kan modtagerne ikke se de andres email-adresser.
Avatar billede php-nybegynderen Nybegynder
21. februar 2008 - 13:53 #3
Tak for det :)

Smid et svar.
Avatar billede enya Nybegynder
21. februar 2008 - 13:54 #4
Hvem af os mener du...?
Avatar billede php-nybegynderen Nybegynder
21. februar 2008 - 14:01 #5
I var vel til lige meget hjælp, men det var din kommentar, som var mest praktisk :)
Avatar billede enya Nybegynder
21. februar 2008 - 14:03 #6
Okay - svar kommer her.. Godt du har fundet ud af det.. :)