Avatar billede kbo68 Nybegynder
21. februar 2008 - 12:36 Der er 7 kommentarer

DVD-rw vil ikke brænde maxell dvd-r skiver

Halløjsa

Jeg har en NEC 3500 AG dvd brænder i min pc men den vil overhovedet ikke brænde MAXELL dvd-r skiver - alle andre skiver klarer den godt, både + og  -  skiver .

Hvad gør jeg ??
Avatar billede osigaard Nybegynder
21. februar 2008 - 13:54 #1
Når brænderen klarer alle andre skiver, både + og - skiver, ja så undlader du at bruge MAXELL dvd-r skiver.
Så du må nok ud og investere i andre skiver end MAXELL dvd-r skiver.
Avatar billede kbo68 Nybegynder
21. februar 2008 - 14:22 #2
Problemet er sådan at jeg er kommet til at købe 1000 srk af de MAXELL skiver så jeg skal ihvertilfald ha fundet en løsning af en art !!!
Avatar billede lassebm Nybegynder
21. februar 2008 - 15:18 #3
Har du prøvet med en firmware opdatering??.....
Avatar billede kbo68 Nybegynder
21. februar 2008 - 17:35 #4
Ja og når jeg så køre det så siger pc at der ikke er den slags hardware på pc !!!!!

Fatter sgu ikke en pind af det !!!

Når jeg køre en everest står der godt nok at det er den rigtige version jeg har hentet ned !!!
Avatar billede lassebm Nybegynder
21. februar 2008 - 18:01 #5
Jeg ville umiddelbart prøve med en firmware update som du er igang med. Men jeg ved sgu ikke lige hvorfor du får den fejl?..

Har du læst deres howto?? Jeg skimmede noget med nogen ting der ikke måtte være der!
Avatar billede kbo68 Nybegynder
22. februar 2008 - 13:13 #6
Deres howto ?? Ikke forstået overhovedet !!!
Jeg forstår ikke hvad du mener med at du skimmer nogle ting som ikke må være der ??

Ja undskyld jeg er nok dum men forsøger jo at finde fejlen !!

Og i skal alle ha mange tak !!
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. juli 2008 - 23:42 #7
Hej fandt du ud af noget?
Jeg mener bestemt der lå en guide til hvordan man skulle foretage opdateringen.