Avatar billede thefghost Nybegynder
20. februar 2008 - 21:21 Der er 8 kommentarer

Viser 2 DVD, og 2 Removable Disk' for meget!

Hejsa Eksperter.

Jeg har pludselig fået 4 drev for meget under Min Computer. Samtidig vil mit drev kun afspille originale CD' er, DVD'er selvom den tidligere hr ville "spise" alt. Der er vistnok tale om et CD/DVD RW-Drev af typen: TSSTcorp CD/DVDW TS-L532U, men altså som sagt viser den under "min computer 4 drev for meget" samtdidg med at den ikke vil afspille eller aflæse brændte CD'er og DVD'er. Nogle der h ar et bud på hvad i alverden der er galt???

Max point for en løsning!!
20. februar 2008 - 21:34 #1
... enhedshåndteringen - fjern alt der har med CD/DVD drev at gøre ... Genstart... og la' XP lægge ny/andre drivers ind automatisk ...
Avatar billede thefghost Nybegynder
20. februar 2008 - 23:10 #3
Intet nyt under solen efter afinstall og  auto install via Windows...
Avatar billede thefghost Nybegynder
20. februar 2008 - 23:26 #4
Problemet er at jeg kun kan slette de to "ekstra" DVD drev. De to Removable disks kan slet ikke fjernes. Men hvis jeg fjerner dem jeg kan finder WINDOWS DEM AUTOMASTISK... SOM OM DE VAR VIRKELIGE FYFSIKE DREV.... OOps Capslock på det sidte..
21. februar 2008 - 09:48 #5
Har du haft DeamonTools ell. lign. instaleret ?
Avatar billede thefghost Nybegynder
21. februar 2008 - 16:29 #6
Ja jeg har så, men har afinstalleret ALT der kan have noget med Virtuelle drev at gøre. Det mærkelige er at WINDWOS selv mener der altså er 5 drev ikke kun 1 som der rent fysisk er? Selvom jeg Afinstallerer de ekstra drev så installerer WINDOWS dem altså selv. Møg irriterende
21. februar 2008 - 17:03 #7
... der er vistnok et eller andet trix mht ordentlig fjernelse af DeamonTools ... netop pga omtalte problem...

Jeg _prøver_ at finde det...
Avatar billede thefghost Nybegynder
22. februar 2008 - 15:09 #8
ok lyder som en mulighed. Tak