Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2008 - 09:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dele min kalender med en anden office bruger

Hej

Jeg har to computer hvor der er installert office 2007 på dem begge. Jeg kunne godt tænke mig at dele min kalender med den anden. Hvad skal jeg gøre ?
Avatar billede be_nice Juniormester
20. februar 2008 - 09:30 #1
Det er ikke muligt at dele en kalender uden en Exchange server.
/Be_Nice
Avatar billede zyrlex Nybegynder
20. februar 2008 - 09:39 #2
Hvis begge computere er på det samme netværk, burde du uden større problemer kunne gøre følgende:
1) Vælg "kalender" uder til venstre  (eller Menu -> skift til -> kalender)

2) Send en invitation til deling af kalender - her taster du den pågældende e-mail adresse ind

3) Når mailen kommer på den anden PC, skal du aacceptere invitationen.

Hvis det er den samme bruger på begge PC, er det nok at synkronisere kalenderne, men det kræver at du bruger mailsystemet på en exchange server.

Jeg ved ikke om du "kun" bruger de to PC´ere derhjemme, for så har du nok ikke en exchangeserver....

Håber at det hjalp.
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2008 - 10:04 #3
Jeg bruger mine to computer hjemme ved mig selv. Hvordan får man sig en Exchange server ?
Avatar billede be_nice Juniormester
20. februar 2008 - 10:14 #4
En Exchange server er ikke "bare" noget man får - du kan læse mere om Exchange 2007 her: http://www.microsoft.com/danmark/servers/exchange2007/builtinenhancements.mspx
/Be_Nice
Avatar billede andersen112 Juniormester
20. februar 2008 - 15:25 #5
den lidt besværlige løsning kan være at exportere til fil og derefter importere fra fil.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. februar 2008 - 16:22 #6
Jeg har nu læst, at det i Outlook 2007 er muligt at dele kalender i "workgroup". Men da jeg ikke selv har office 2007, har jeg heller ikke prøvet.
Avatar billede andersen112 Juniormester
28. september 2009 - 00:00 #7
du kan bare højre klikke på din kalender og sende den med email til dig selv, på en online (hotmail) mail adresse eller lign. og hente den på den anden computer og vupti så er den på begge computere.

opdatering er ikke muligt, man skal sende en ny kalender hver gang for at opdatere.