Avatar billede jense Nybegynder
16. juni 2001 - 11:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

logo

Skal have lavet et logo til en BNW klan den hedder [WOPER] håber jeg kan få hjælp
Avatar billede vladimirr Nybegynder
16. juni 2001 - 11:53 #1
det kunne jo evt. hjælpe hvis du kunne fortælle hvordan du gerne vil have det til at se ud....
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
17. juni 2001 - 11:10 #2
Hvad er BNW???
Avatar billede prodic Mester
17. juni 2001 - 11:15 #3
Black\'n\'White - måske...
Avatar billede jense Nybegynder
17. juni 2001 - 13:59 #4
gider ikke får ingen svar herinde ved ikke noget om design der for jeg kommer her!!
Avatar billede prodic Mester
17. juni 2001 - 14:01 #5
Hvordan skulle man nogensinde kunne hjælpe dig ud fra den beskrivelse????
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
18. juni 2001 - 18:14 #6
Jeg tror det er den eneste gang jeg har givet prodic ret. er du mærkelig eller så noget. at forestille dig at folk vælter ind med forslag når de ikke ved hvad de skal lave...