Avatar billede claus3000 Nybegynder
19. februar 2008 - 18:51 Der er 5 kommentarer

instalering af printer

Hejsa
Jeg har problemer med at instalere driveren til min canon 4200 printer 60% inde i processen skriver den: addprinterdriver error-%1 er ikke et gyldigt win32-program.
Håber der er nogle der kan hjælpe :)

På forhånd tak
Claus.
Avatar billede tolveren Nybegynder
19. februar 2008 - 19:11 #1
Måske installerer du en driver til Vista, men hvis du har XP skulle du vælge en XP driver.
Avatar billede claus3000 Nybegynder
19. februar 2008 - 20:21 #2
Skal lige siges at den har været installeret
Avatar billede rebecca Novice
19. februar 2008 - 20:59 #3
er det fra cd du installere eller har du downloadet driveren? hvilket styresystem bruger du?
Avatar billede claus3000 Nybegynder
20. februar 2008 - 20:23 #4
Har både prøvet cd og downloadet en driver. Det er xp.
Avatar billede tolveren Nybegynder
21. februar 2008 - 17:58 #5
Prøv at afinstallere printeren. Sluk PC-en. Start op uden at printerkablet er sat til. Sluk PC. Start op igen med kablet tilsluttet. PC vil nu anmode om installation af driver. Geninstallaler nu. Håber det lykkes for dig.