Avatar billede a330 Nybegynder
19. februar 2008 - 17:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Freelance Grafiker søges

Grafiker søges til lille webdesign firma, til ad-hoc opgaver.
Aflønning per opgave!

Opgaver: Logo/banner/side design
Avatar billede Himbear Nybegynder
19. februar 2008 - 17:39 #1
Hej a330,

Jeg er uddannet grafiker og arbejder freelance, så jeg vil meget gerne have et samarbejde. Kan jeg sende dig en mail?

Kig på www.tinocordes.dk

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2008 - 17:45 #2
Hej a330

Jeg er også interesseret i stillingen. Jeg har nogle af mine referencers design liggende på denne side: http://umaniac.deviantart.com/gallery.

Hvis du interesseret eller interesseret i at se mere, så skriv til mig på admin@u-man.dk

Med venlig hilsen
Thomas Urup Michaelsen
www.u-man.dk
admin@u-man.dk
Avatar billede uap Nybegynder
19. februar 2008 - 18:01 #3
Har I en hjemmeside med lidt mere info om, hvad I laver/har lavet?

Hilsen Anne
http://Paperbird.webbyen.dk
Avatar billede no_doubt Nybegynder
19. februar 2008 - 19:27 #4
Jeg er også klar :-)

www.firmdesign.dk
Avatar billede a330 Nybegynder
19. februar 2008 - 21:32 #5
Hej alle

Tak for alle svarene, jeg kigger på det i morgen og kommer tilbage!

MVH
a330
Avatar billede a330 Nybegynder
20. februar 2008 - 09:08 #6
Hej Alle

Har nu kigget jeres referencer og hjemmesider igennem. Følgende bedes kontakte mig på denne adresse: webdesign.karsten@gmail.com
-tino bh
-uman
-uap

Lige for at være sikker på vi forstår hinanden, det er ikke en fast stilling men udelukkende ad-hoc opgaver når der er brug for det! I vil få mere information når i har skrevet på ovenstående g-mail adresse, vil ikke her i forummet diskutere forretninger :-)

til no doubt: Beklager, men de andre står en del stærkere.
Avatar billede madsbau Nybegynder
20. februar 2008 - 10:12 #7
hej

har mit eget firma, hvor jeg har en mand der ville være perfekt for det arbejde i skal have lavet.

skriv til min mail og hør mere..

Med venlig hilsen
Mads Nolsøe Bau
Adm. Direktør

Good Morning Denmark
Grafisk Bureau
Nyhavn 43, st.
DK 1051 København K
T: 35131314
mail@goodmorningdenmark.dk
www.goodmorningdenmark.dk

se bort fra vores side, den er ikke færdig endnu.
Avatar billede UniqGrafik Nybegynder
11. februar 2009 - 08:42 #8
Hej - har du fundet en til at løse opgaven, ellers er jeg interesseret i samarbejde. Er uddannet reklametegner i 1992, og skiltetekniker i 2006, og har derfor en bred erfaring i det grafiske.
Venligst fra
Uniq-Grafik.dk

email@uniq-grafik.dk
www.uniq-grafik.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
14. februar 2009 - 14:46 #9
Jeg vil meget gerne levere ad hoc opgaver.

Produkter og services: CMS- og hjemmesideløsninger, IT support, grafisk design, foto og billedbehandling.

Se mere på: www.ComputerLab.dk

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design
Avatar billede a330 Nybegynder
15. februar 2009 - 04:42 #10
Til alle

Den specifikke opgave er besat, tråden blev oprettet 19/2-2008....

Men jeg skal have jer i tankerne hvis der bliver noget mere!