Avatar billede nhc Nybegynder
16. juni 2001 - 11:22 Der er 14 kommentarer

Napster problem

Jeg har et problem med Napster når jeg prøver at lede efter Lady marmalade eller nogen af kunsterne der har sunget den sang(Aguilera, Pink,´Mya,lil kim) siger den no files foundhvad skal jeg gøre for at finde den sang??
Avatar billede double-g Juniormester
16. juni 2001 - 11:25 #1

Napster har opsat et filter som frasorterer mp3\'ere med copyright på.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
16. juni 2001 - 11:27 #2
du kan se og høre den i RealPlayer her:
http://www.christina-a.com/ladymarmalade.html
Avatar billede nhc Nybegynder
16. juni 2001 - 11:29 #3
Damn hvordan f..... har de gjort det?
Avatar billede nhc Nybegynder
16. juni 2001 - 11:32 #4
Findes der ikke nogen andre programmer man kan bruge ligesom napster?
Avatar billede jense Nybegynder
16. juni 2001 - 11:43 #5
jo der er et der hedder kazaa adressen er www.kazaa.com
Avatar billede hotpop Novice
16. juni 2001 - 11:45 #6
nu er det sådan at filteret kan omgås og brugerne der har sangen har lagt stavefejl ind i navn/titel så prøv at skriv f.eks. lyda mamalade ...
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2001 - 12:29 #7
Joda der findes en masse programmer, som kan det samme eller mere, og som ikke har filter på endnu. Prøv blot at tjekke www.download.com under mp3 eller jeg har nogle stykker liggende på min ftp www.mulle.adsl.dk

Det er den dom over i usa, som har sat en stopper for Napster fulde udbredelse, dog kan det lade sig gøre, at finde nogle af disse musikstykker, hvis tittel eller kunstner er stavet lidt forkert
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2001 - 12:30 #8
ftp://mulle.adsl.dk selvfølgeligt ;o)
Avatar billede niller Nybegynder
16. juni 2001 - 14:12 #9
Et andet rigtig godt program er LimeWIre på www.limewire.com !
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2001 - 14:17 #10
Liwire er problematisk, det prograrm har det med at trække windows 98 ned gang på gang.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
16. juni 2001 - 14:47 #11
www.winmx.com
Det er mega godt.
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2001 - 16:02 #12
Jeps men fra en bruger, som anvender Winmx kan du ikke altid downloade fra :(
Avatar billede bergeren Nybegynder
17. juni 2001 - 15:05 #13
winmx er fyldt med spyware. brug aimster.com
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2001 - 16:30 #14
Hi der er da spyware i det medste, når først du åbener din pc for sherre med andre. ;o)