Avatar billede airfin Nybegynder
16. juni 2001 - 11:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Frontpage webs kan ikke geninstalleres

Hej Alle,

Jeg var nødt til at \"opfriske\" min PC: alle programmer, herunder FP98 blev nyinstalleret, efter jeg havde lavet backup af mappen Frontpage webs, indeholdende mine webs. Efter geninstalation af FP98, kan jeg åbenbart ikke bare kopiere mappen over. FP kan ikke finde webs og giver meldingen :no server on port 80.
Hvordan får jeg webbene tilbage fra min backup CD rom??
Avatar billede lykkeb Nybegynder
16. juni 2001 - 14:44 #1
Har du prøvet i dos (i windows\'s command prompt), husk at bruge xcopy32 (hvis du har lange filnavne)
Avatar billede jensb Nybegynder
18. juni 2001 - 21:57 #2
Jeg mener du skal ind i Frontpage og så bruge funktionen\"importer web\". Hvis du bare har brugt en standard opbygning af dine side (hvor Frontpage selv laver links osv.) så kan Frontpage desvære ikke finde ud af det, dvs. alle dine links må du selv til at oprette igen (links mellem dine sider)
Avatar billede airfin Nybegynder
20. juni 2001 - 21:35 #3
Jeg fandt ud af det. Jeg lavede en custom install og installerede kun frontpage serveren. Nu fungerer det.