Avatar billede bavian Nybegynder
18. februar 2008 - 20:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Codec til at "forstærke" tv signalet

Hej,

Jeg har lige købt MDC med Vista Primium. Problemet er at mit tv signal er fint når antennen sidder direkte i Tv'et, men når tv signalet går igennem PC'en, og via HDMI til TV, så bliver signalet forringet meget. Jeg har ringet til Acer support, som sagde at jeg skulle hente et codec "mpeg4, måske......kan nogle give mig det direkte link til det korre´kte codec?

Vh
Bavian
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2008 - 08:05 #1
dem findes der mange af også gratis og det er svært at nævne det bedste.

http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm

her er et af dem.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2008 - 08:06 #2
Avatar billede bavian Nybegynder
19. februar 2008 - 08:28 #3
Skal jeg hente og installere begge codecs? Eller skal jeg kun hente en af dem? Hvilken vil du anbefale til løsning af mit problem?
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2008 - 08:36 #4
nej kun et af dem.du må prøve dig frem med det der dækker dit behov.

mange bruger også den metode hvis de har powerdvd et program der følger eller fulgte med mange maskiner.

http://www.codecs.dk/fil.php?filid=239

det er et købe program
Avatar billede bavian Nybegynder
19. februar 2008 - 09:43 #5
Tak for hjælpen, og det skal bare installeres og så finder pc'en selv ud at anvende disse codecs? Eller skal jeg installere dem og så foretage mig yderligere. Ved du om det hjælper mod dårligt signal på tv?

VH
B
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2008 - 09:57 #6
Jeg har ringet til Acer support, som sagde at jeg skulle hente et codec "mpeg4, måske......kan nogle give mig det direkte link til det korre´kte codec?

prøv
Avatar billede bavian Nybegynder
19. februar 2008 - 13:01 #7
Jeg har også snakked med Acer support, og de kunne kun informere mig om at jeg skulle bruge et mpeg4 codec, men havde ellers ikke nogen links eller lign??? De havde oplevet problemet før, men kunne ikke hjælpe yderligere.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2008 - 16:10 #8
jamen jeg mener du skal prøve.

codecs afinstalleres via kontrolpanel.

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2008 - 15:56 #9
gik det