Avatar billede madsvangsgaard Nybegynder
18. februar 2008 - 18:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udskrive billeder med dato og filnavn

Jeg er på en arbejdsplads, hvor jeg er ude nogle gange og tage billeder af forskellige konstruktionsdele.

Skriver dem så ud så de ligger 4 billeder på et ark A4.

Mit spørgsmål er så om der findes et program hvorledes jeg kan få skrevet filnavn, dato og sagsnummer nedenunder billederne uden at jeg skal have nogle til at gøre dette manuelt? Der må da være flere end mig med det problem.

Har prøvet googles Picaso, men der syntes jeg heller ikke jeg kunne.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
18. februar 2008 - 21:34 #1
Bl.a. ACDSee kan gøre det.

http://www.acdsee.com/
Avatar billede madsvangsgaard Nybegynder
18. februar 2008 - 22:12 #2
Nemlig fotograf.

Lige nøjagtig sådan et program, det kan netop det jeg gerne ville, tak for det. Lige en ekstra ting, findes der programmer der således også er GRATIS? Og som er lige så nemt som ACDSEE?

Du kan lige smide et svar så får du pointene, fordi du opfyldte kravene, skrev hvis ikke det helst skulle være gratis program.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
18. februar 2008 - 22:22 #3
Mig bekendt er der inegn gratis der kan ...men der er jo mængder af dem.

Nu er ACDSee jo heller ikke så dyr $130 ...og med dollarkursen lige nu ;-)

Det er et lækkert program, som jeg har benyttet i mange år.
Avatar billede madsvangsgaard Nybegynder
19. februar 2008 - 16:59 #4
Hmm, så vidt jeg kan se skal jeg "kun" give små 55 dollars til det jeg skal bruge den til. de 130 dollars er vist også med et redigeringsprogram.

http://store.acdsee.com/servlet/ControllerServlet?Action=DisplayPage&Env=BASE&Locale=en_US&SiteID=acd&id=ShoppingCartPage

Tak for hurtigt svar.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
19. februar 2008 - 19:50 #5
Fint ...det gør det jo endnu bedre!
Du bliver glad for programmet er jeg sikker på ...og tak for point!