Avatar billede reginho Nybegynder
18. februar 2008 - 15:41 Der er 3 kommentarer

Mangler software til en Sony dcr-trv60e camcorder, eller?

Hej

Har en sony mini dvd dcr-trv60e, men mangler softwaren dertil, da jeg har mistet den tilhørende CD. Nu kan jeg tilsyneldende ikke hive den film jeg har optaget ud af den, hvis ikke jeg har det korrekte software.

Jeg bruger et alm. usb stik, men kan ikke få den film der ligger på båndet ud. Kun de få optagelser der ligger på memory stick´en.

Nogen der ved hvor jeg kan skaffe softwaren, eller hvordan jeg kan hive film ud uden at have den korrekte software installeret?

Den korrekte software er tilsyneladende noget der kaldes: "imagemixer ver. 1.5".

Mvh
REgin
Avatar billede uffesteenberg Novice
18. februar 2008 - 21:45 #1
Det burde være muligt at hive video ud fra båndet med andre programmer.... prøv evt. demo-udgaven af programmet fra Ulead..

Kontakt evt. Sony (der må være en kontakt-mail-adresse eller tlf.nr. på deres hjemmeside). Jeg kan se, at Imagemixer kan downloades på f.eks. Emule, men det er nok i princippet ulovligt (men moralsk ok, da du jo blot har mistet softwaren).
Avatar billede justrace Novice
18. februar 2008 - 22:31 #2
Hvis du har et analog kabel, kan du jo lægge filmen direkte over på en dvd-optager.
Avatar billede jens_peter Nybegynder
23. februar 2008 - 23:24 #3
Her kan du hente selve imagmixerprogrammet:

http://www.imagemixer.com/e/sony/index.htm?l=da&m=DCR-TRV60E

Her kan resten findes:

http://support.sony-europe.com/dime/camcorders/dv/dv.aspx?l=da&m=DCR-TRV60E

God fornøjelse med projektet.