Avatar billede nardus Nybegynder
18. februar 2008 - 15:15 Der er 1 løsning

Oprette undertabel i OpenOffice

Jeg sidder med et lille (hmm, det er vist et større, da jeg er kørt helt fast) problem i OpenOffices database.

Jeg har 3 tabeller:

- Arrangementer
- Postnummer og by
- Navn og adresse

Jeg har fået kædet navn og adresse sammen med postnummer og by, så det bare er at taste postnummeret, hvorefter byen popper frem.

Mit problem er, at jeg gerne vil kunne tilknytte en person til flere arrangementer, og et arrangement kan selvfølgelig indeholder flere personer. Denne liste over arrangementer en person er tilknyttet, skulle gerne komme under personen i et enkelt billede og samtidig skal jeg have mulighed for at kunne tilføje eksisterende arrangementer til listen under personen via eksempelvis en dropdown-boks. Hvordan får jeg lavet denne undertabel, så data hentes fra min arrangementstabel?
Avatar billede nardus Nybegynder
18. august 2010 - 13:14 #1
Lukker