Avatar billede h8red Nybegynder
18. februar 2008 - 15:05 Der er 5 kommentarer

Mac op imod MS SBS2003, remote desktop.

Hej
Kan en MAC installere "sbs connection manager" ?
Grunden er en bruger der forsøger at nå en terminal server, som står på den anden side af sbs2003 maskinen.
Kan man evt. downloade og køre connection manageren ? og hvad med rdp klienten til at nå terminal serveren, er en sådan inkluderet i en mac ?
Skulle være nyeste mac os og opdateringer.
Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede a1a1 Novice
18. februar 2008 - 17:51 #1
rdp til mac

http://www.microsoft.com/mac/products/remote-desktop/default.mspx

connection manager? er det fordi det skal være vpn?
Avatar billede a1a1 Novice
18. februar 2008 - 17:52 #2
prøv først med bare rdp klient
Avatar billede a1a1 Novice
18. februar 2008 - 17:53 #3
Avatar billede a1a1 Novice
18. februar 2008 - 17:55 #4
når det nu er sbs kan man også "bare" gå på serveren "domainet.dk/remote"
Avatar billede h8red Nybegynder
21. februar 2008 - 13:51 #5
Tak for svarene, jeg har ligget underdrejet og ser dem først nu.
Så brugeren skal installere rdp klienten og derefter starte sin firefox op og navigere til domainet.dk/remote og vælge serveren på listen. Så burde det virke korrekt ?