Avatar billede jonlanghoff Nybegynder
18. februar 2008 - 12:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nokia N82

Hejsa

Jeg har forgæves forsøgt at forbinde min Nokia N82 med vores exchange server. Jeg har downloadet den seneste version af Mail For Exchange. Kan ikke rigtigt finde nogle guides til opsætning, så jeg gør sikkert noget forkert.

Hvilken url skal der f.eks. peges på? Vores webmail-adresse? Og skal der sættes noget specielt op på Exchange-serveren før det virker?

På forhånd tak
Jon
Avatar billede benzboy Nybegynder
08. marts 2008 - 07:53 #2
Fik du nogensinde det her til at køre ? Det kunne jo være du kunne hjælpe mig lidt når jeg kommer så langt ;-)
Avatar billede jonlanghoff Nybegynder
08. marts 2008 - 08:36 #3
Nej, desværre ikke. Jeg fulgte guiden, men dette forsagede at vores mac-brugere pludselig ikke kunne modtage deres mails, så blev nødt til at sætte det tilbage til det gamle inden jeg fik testet om det overhovedet virkede på telefonen. Men når jeg får tid, prøver jeg at ta' det op igen. Tak for hjælpen, anyways.
Avatar billede jonlanghoff Nybegynder
08. april 2008 - 13:31 #4
lukker