Avatar billede modex Nybegynder
18. februar 2008 - 10:31 Der er 1 løsning

Onlinevisning af kataloger.

Hej,

Jeg har tidligere forhørt mig lidt om udviklingen en katalogvisning i flash etc. Er gået sådan lidt frem og tilbage om at bruge en eksisterende udbyder.

Det undrer mig lidt, der findes så mange udbydere... er det fordi der er mange penge i det, eller er det "bare" så simpelt at udvikle?

Er der nogle der kan fortælle mig om dem der findes (zmags.com, mobisoft.dk, ebookcreator.dk, ipaper osv.), er 2. led, der sælger produktet videre, eller om de selv har udviklet deres systemer fra bunden?

Håber I kan hjælpe mig lidt, da jeg umiddelbart ligger med et bæredygtigt koncept - dog ikke enkeltstående, men nytænkning i forbindelse med at udnytte markedet.
Avatar billede modex Nybegynder
21. april 2008 - 14:27 #1
lukker