Avatar billede alyz Nybegynder
17. februar 2008 - 14:31 Der er 6 kommentarer

Installation start af Vista

Hej hej

Jeg er gået igang med at ominstallere min maskine med Vista Ultimate.

Skiven jeg bruger er en alm. windows altså ikke en dell/HP/fujitsu med special installation, altså en helt alm. grund installation af windows. Jeg formatterede min HD under installationen og skulle til og igang.

Men da jeg trykkede next efter jeg havde valgt HD så skriver den "Windows is unable to find a system volume that meets its citeria for installation".

Jeg har før installeret vista på denne HD og fra samme installations-dvd, og jeg brugte dengang IKKE nogle speciella driver til HD.

HD er en maxtor DiamonsMax Plus9 80 GB SATA/150 HDD

Nogle der ved hvad jeg gør her ?
Avatar billede vejmand Juniormester
17. februar 2008 - 15:50 #1
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2008 - 16:11 #2
kan du ikke bare fjerne partition c: og oprette en ny på samme størelse.
det har jo ingen betydning hvis der ikke ligger noget på den,
Avatar billede alyz Nybegynder
17. februar 2008 - 19:06 #3
Nå jeg har fået løst det, jeg tog stikket på en anden disk fra også virkede det.

Men tak alligevel
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2008 - 19:53 #4
fint nok at du løste det.

når man roder i sit kabinet er det mogen gange ganske udmærket at fjerne stik fra ekstra harddiske.
fordi jeg rodede for ikke så længe siden brændte 2 store harddsike af. den dag i dag ved jeg ikke hvorofor men havde jeg taget den ene fra som jeg plejer havde den anden virket endnu

jeg er uden for point men hvis du er helt gal for at komme af med dem kan du give dem til dig selv. det var jo dig selv der løste det.

hej med dig
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2011 - 14:10 #5
hisk at lukke dit spørgsmål
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2012 - 07:45 #6
luk dit spørgsmål