Avatar billede roflpopz Nybegynder
17. februar 2008 - 13:36 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Mindre problem

Hej folkens :-)

Jeg har på mystiskvis kommet til at fjerne navnene på mine mapper & nu kan jeg ikke finde ud af at få det tilbage. Nogen der har en løsning? Det skal lige siges at det kun er når jeg trykker Vis - Store Ikoner at navnene ikke er der! :-s

Jeg kom bare til at trykke på en knap, og så wubti så forsvandt navnene & det er temlig irriterende.

Hilsen Kenneth
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2008 - 13:43 #1
Har du kørt en alm systemgendannelse ? Måske skal der ikke mere til
Avatar billede vejmand Juniormester
17. februar 2008 - 13:43 #2
Jeg kan ikke lige gennemskue hvad du har gjort, men lav en systemgendannelse, og problemet burde være løst:

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. februar 2008 - 13:44 #3
Hold da op, hvor er jeg langsom...  :-)
Avatar billede roflpopz Nybegynder
17. februar 2008 - 13:49 #4
Jamen gør jeg det, mister jeg så ikke de filer jeg for nyligt lavet? Altså jeg har nogle opgaver der nemlig ikke må blive slettet.
Avatar billede roflpopz Nybegynder
17. februar 2008 - 13:52 #5
Anyways det kan jeg ikke for jeg har kommet til at deaktivere systemgendannelse, så jeg har kun fra nu af haha. :-D
Avatar billede vejmand Juniormester
17. februar 2008 - 13:52 #6
Nope, du mister ikke noget ved en systemgendannelse.
Kun opdateringer, men dem henter du jo bare igen.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2008 - 13:54 #7
Systemgendannelsen er ufarlig. ingen dokumenter eller billerder går tabt. Der skal kun lidt opdateringer til bagefter
Avatar billede roflpopz Nybegynder
17. februar 2008 - 13:56 #8
Okay godt nok at vide, men siden det er udelukket for jeg har ikke nogen tidligere gendannelsestider, hvad kan man så gøre? Det skal lige siges at det kun er 1 mappe vi snakker om, og det er på min eksterne harddisk. Filerne inden i den har ikke nogle navne når jeg trykker Vis Store Ikoner. Cmon da? :-D
Avatar billede vejmand Juniormester
17. februar 2008 - 13:57 #9
Du kan evt. prøve følgende:

Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis -> Nulstil alle mapper
17. februar 2008 - 13:59 #10
... kontrolpanel - Mappeindstillinger - Gendan standardindstillinger ?
Avatar billede roflpopz Nybegynder
17. februar 2008 - 14:01 #11
Det hjalp ikke så meget.
Avatar billede justrace Novice
17. februar 2008 - 14:14 #12
Så må du vel nøjs med små ikoner. :)
Avatar billede roflpopz Nybegynder
17. februar 2008 - 15:24 #13
Jamen jeg plejer at se billederne på ikonerne, og så tjekke skriften. Aaarh det er bittert hehe! :-D
Avatar billede roflpopz Nybegynder
19. maj 2008 - 11:52 #14
Der er ikke nogen der kan løse problemet åbenbart.
Avatar billede justrace Novice
19. maj 2008 - 17:21 #15
Måske her: http://www.pcworld.dk/art/9858?page=1

Dvs. at du kan prøve at holde >Shift< nede når du åbner en mappe. :)

Så burde de komme igen.