Avatar billede luthski Nybegynder
17. februar 2008 - 13:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilket sikkerhedssystem skal jeg vælge?

Hvis jeg skal vælge et program, som indeholder både firewall, antivirus etc., hvad kan så anbefales?
17. februar 2008 - 13:44 #1
17. februar 2008 - 13:45 #2
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2008 - 13:46 #3
Så vælg Linux som styresystem. Der er sikkerheden i top, og den slags programmer unødvendige :o)
Avatar billede jorgenveisig Nybegynder
17. februar 2008 - 14:04 #4
Du kunne tjekke dette program ud det hedder bullguard, og er til at bruge for både eksperter og for almindelige brugere.

bullguard.dk

Det har også backupfubktion, så du kan gemme dine vigtige ting på bullguards server, og hente det fra en vilkårlig pc.
Avatar billede luthski Nybegynder
17. februar 2008 - 14:06 #5
Hvad med Kaspersky? er det noget værd?
Avatar billede jorgenveisig Nybegynder
17. februar 2008 - 14:25 #6
Jeg kender desværre ikke til Kaspersky, såå...
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. februar 2008 - 15:16 #7
Kaspersky er udemærket og kan fint anvendes. Man skal huske at sikkerhedsbranchen er dynamisk, det der er "det bedste" i dag har måske kæmpe huller i morgen så det handler om at finde en solid løsning der altid ligger i toppen af feltet og det gør kaspersky og bullguard og flere andre
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2008 - 15:18 #8
http://www.eksperten.dk/spm/767416

Kaspersky gav mig blå skærm 5 gange inden jeg opgav (-: