Avatar billede vesperillo Nybegynder
16. juni 2001 - 01:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Underligt problem med ny computer!?

Hej allesammen!
Har lige fået nye løsdele og har fået dem installeret.
Det er dog ikke stabilt og en blå skærm dukkter tit op og skriver : An exception OE has occurred at 0028:c1634f9b in VxD voltrack(O4) + 00000B3F. This was called from 0028:c182Da28 in VxD voltrack(O4) + 00000A18.
Det fatter jeg ikke meget af.
Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede moroax Nybegynder
16. juni 2001 - 02:19 #1
Har du skiftet det meste på nær \"det go\'e gamle C-Drev\" ???...
- det ER jo der alle ens ting ligger ;-)

- Desværre også de NYE fejl,
FORMAT C: <ENTER>
ADVARSEL dette vil slette ALT på ikke flytbare C-Drev
vil du fortsætte Ja/Nej
>> Tryk \"J\" & <ENTER>

- MoRoax
Avatar billede perla Nybegynder
16. juni 2001 - 02:53 #2
Du kan fjerne en eller flere drivere af gangen og genstarte. Prøv et af disse regedstry oprydnings programmer. Check at der ikke er ubrugte inde under tilføj/fjern programmer i controlpanellet.

Det bedste ville være en om geninstallation. Flyt dine data og geninstaller. Kan anbefale en ghost af systemet efter installeringen.

-Per
Avatar billede darth_vader Nybegynder
16. juni 2001 - 03:04 #3
installér éen ting ad gangen !
Avatar billede vesperillo Nybegynder
16. juni 2001 - 11:39 #4
Hej folkens!
Jeg har prøvet at re-installere Win98Se igen, men problemet er der stadig. Er der virkelig ikke andre muligheder end at formatere C-drevet? Er det helt sikkert en fejl i Windows el. driver - det kan altså ikke være en forkert indstilling i BIOS?

Perla: er der et specielt program reg-program du kan anbefale?
Når du taler om en ghost mener du så Ghost fra Symantec?

Avatar billede perla Nybegynder
16. juni 2001 - 13:30 #5
Med en reinstallation af windows, må det være hardwaret der driller, prøv at se i controlpanelet efter harware confligter. Pil alle stikkene i din maskine ud og sæt men i igen. Pil RAM\'en i og sæt dem i.

-Per
Avatar billede perla Nybegynder
16. juni 2001 - 13:32 #6
ups, Ja det er symantec\'s ghos. Hvad angår reg progrsmmer har jeg ikke selv den store erfaring, men www.tucows.dk har en masse af den type med evaluering af hvor gode de er.

-Per
Avatar billede vesperillo Nybegynder
22. juni 2001 - 09:39 #7
Okay folkens!
Har prøvet at sætte ny ram i og tage den gamle ud.
Det lader til at virke!
Så der har åbenbart været et problem med RAMEn.
Tak for hjælpen!