Avatar billede tupsy Nybegynder
16. juni 2001 - 00:40 Der er 51 kommentarer og
1 løsning

Feeeeeest...

Hejsa alle eksperter....
Syntes lige jeg ville komme med en opfordring til at komme til eksperten festen d. 18. august 2001 i Århus...

P.T. er der 57 tilmeldinger og folket bag håber på ca. 80...
Støt et godt initiativ.. + en helstegt pattegris... :-)
Se :
www.ekspertenfest.dk

P.S. Jeg er IKKE med til at arrangerer, men syntes bare det er en fed ide...

VI SES... Tupsy!!
Avatar billede qzar Nybegynder
16. juni 2001 - 00:41 #1
Øøøv man troede lige det var noget her i nat :-(
Avatar billede tupsy Nybegynder
16. juni 2001 - 00:42 #2
Sorry.. Men så er der tid til at lade op... :-)

Tupsy!!
Avatar billede qzar Nybegynder
16. juni 2001 - 00:43 #3
Det er da bare helt iorden!
Avatar billede bam-bam Nybegynder
16. juni 2001 - 00:43 #4
søren
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. juni 2001 - 00:45 #5
jeg, blazer og -mystiq- overvejer tanken om at møde op og spolere det for alle andre :-)
Avatar billede abpdk Nybegynder
16. juni 2001 - 00:46 #6
Jeg har beklageligvis ingen planer om at møde op, men jeg er nysgerrig. Betyder det at festen bliver afholdt i Århus at størstedelen af \"eksperterne\" kommer derfra?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. juni 2001 - 00:48 #7
nej, størstedelen kommer jo fra KBH. men folk fra jylland og fyn følte ikke at de skide sjællændere skulle have deres vilje igen
Avatar billede qzar Nybegynder
16. juni 2001 - 00:48 #8
Den er jeg med på ezzuk! Hvad har du af våben?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. juni 2001 - 00:51 #9
jeg har den nyeste dufthat
Avatar billede qzar Nybegynder
16. juni 2001 - 01:05 #10
Syyyyyyyyyyyyygt!
Avatar billede astalavista Nybegynder
16. juni 2001 - 01:08 #11
Det unne da være meget skægt...

/A
Avatar billede tupsy Nybegynder
16. juni 2001 - 01:14 #12
Jamen så kom da... :-)
Men kom i fred.. :-)

Tupsy!!
Avatar billede qzar Nybegynder
16. juni 2001 - 01:15 #13
Vi kommer med fred! *PEEEEACE*
Eeej jeg kommer sq ikke for det er lidt skod når jeg kun er 14 og de andre er temlig meget ældre!
Avatar billede tupsy Nybegynder
16. juni 2001 - 01:36 #14
Så skynd dig at blive ældre... :-)

Tupsy!!
Avatar billede qzar Nybegynder
16. juni 2001 - 01:38 #15
:-) Jeg iler jeg iler :-)
Avatar billede orca Nybegynder
16. juni 2001 - 01:53 #16
qzar>> Jeg er 15... jeg overvejer kraftigt at tage med ;o)
Avatar billede qzar Nybegynder
16. juni 2001 - 02:03 #17
Okay :-) Hvor bor du henne ad?
Avatar billede orca Nybegynder
16. juni 2001 - 02:13 #18
i Viby - dejligt tæt på \"festen\" ;o). Hvor bor du?
-------

Er her andre i vores aldersgruppe? Lad os samle en flok teens som kommer... ;o)
Avatar billede bumle90 Nybegynder
16. juni 2001 - 02:18 #19
Hejsa jeg har en opgave...
opgaven er at du skal finde et billede eller et navn på hende blondinen som reklamerer for Always
Det er den reklame der hvor jun står med bare tær på de to always bind og hendes ene fod bliver lidt fugtig mens den anden forbliver tør. I har sikkert set den.
Hun har sort tøj på i reklamen og sorte briller.
Hvis der er nogle der kan skaffe mig det ville jeg blive glad :)
Avatar billede bumle90 Nybegynder
16. juni 2001 - 02:19 #20
jun=hun
Avatar billede qzar Nybegynder
16. juni 2001 - 02:21 #21
Du skal oprette dit eget spørgsmål! Orca>>>Jeg kommer fra københavn :-(
Avatar billede orca Nybegynder
16. juni 2001 - 02:22 #22
Lol... Hvad skal du bruge det til? *G*
Avatar billede orca Nybegynder
16. juni 2001 - 02:24 #23
qzar-> Har du ICQ? min ICQ=81118979

Er du med på at komme til \"festen\"? :)
Avatar billede xirb Nybegynder
16. juni 2001 - 02:25 #24
ezzuk: Størstedelen af Danmarks befolkning bor i Jylland (et faktum fra Danmarks statistik).
Hvis man regner alle øerne sammen (Sjælland + Fyn osv.) er det faktisk stadig tilfældet -  der bor samlet flere i Jylland.

Hvordan har du så fået fat i det tal, at størstedelen af Ekspertens brugere kommer fra den \"mindste\" befolkningsgruppe??

(Jeg kan ikke finde geografiske oplysninger om brugerne nogen steder.)
Avatar billede qzar Nybegynder
16. juni 2001 - 02:25 #25
Hmm  ved sq ikke helt det er lidt langt!
Avatar billede orca Nybegynder
16. juni 2001 - 02:30 #26
xirb-> Om så at vi talte århus for jylland og alt andet i danmark for sjælland så ville der alligevel være flest eksperter i århus... indse det djævleøbeboere, århusianerne er bare medfødte eksperter ;o)))

ja - jeg kommer fra århus :)
Avatar billede orca Nybegynder
16. juni 2001 - 02:31 #27
xirb -> min tidligere post var ikke for at modsige dig men derimod underbygge din post\'s argument ;o)
Avatar billede qzar Nybegynder
16. juni 2001 - 02:33 #28
KBH´érne RYkker!
Avatar billede orca Nybegynder
16. juni 2001 - 02:38 #29
qzar-> jeg vil bare tilføje et enkelt ord til din post \"IKKE\" :)
Avatar billede qzar Nybegynder
16. juni 2001 - 02:40 #30
I ligemåde dU!
Avatar billede francke Nybegynder
16. juni 2001 - 07:56 #31
qzar>> Jeg har brokket mig over at der kom for mange \"knægte\" men er blevet overtalt til at tage med,for som de sagde \"Der kommer da osse enkelte på din alder\" (51 år)!!!Så dit argument om alder holder ikke da der er flest i din aldersgruppe!!!
Avatar billede francke Nybegynder
16. juni 2001 - 08:11 #32
Om ikke andet kan os der kommer fra Kbh da samles på hovedbanen og køre derover samlet og få noget fest i gaden!!Kan vi finde ud af noget?????
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. juni 2001 - 10:21 #33
Husk nu også at komme til det lidt mere seriøse (men ikke ret meget)
lørdag eftermiddag på Århus Købmandsskole.
Avatar billede francke Nybegynder
16. juni 2001 - 10:44 #34
Selvføgelig!! Jeg mener bare at vi kunne tage afsted fra mogenstunden uden for megen festivas,og så blive rystet sammen til en enhed!!  Citat:Sepp Piontek
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. juni 2001 - 11:29 #35
xirb> det er jeg da godt klar over, men jeg vil nu mene at folk herinde fra, som kommer fra sjælland insisterer på at festen bliver holdt der. de skal ikke altid have deres vilje :-)
Avatar billede prodic Mester
16. juni 2001 - 12:57 #36
Erik->Den seriøse del af \"festen\" er for så vidt det eneste jeg ville deltage i. Har bare ikke set en oplæg udover dit, som jeg ville møde op til.
Kommer der andre oplæg...så dukker jeg evt. op. Ikke før..
Avatar billede qzar Nybegynder
16. juni 2001 - 12:59 #37
Prodic>> Du lydder ikke ligefrem som en party trold!
Avatar billede prodic Mester
16. juni 2001 - 13:02 #38
qzar->Kan bare ikke se \"fidussen\" i at køre så langt for at drikke sig fuld og spise gris. Vil hellere se en model, hvor den viden der er i dette forum bliver uddelt. Det er trods alt meningen.
Fuld - det kan man blive alle steder.
Avatar billede qzar Nybegynder
16. juni 2001 - 13:04 #39
Okay :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. juni 2001 - 13:12 #40
Prodic. Vi arbejder på sagen. Der kommer et indlæg fra min side - det er svært
at lade være... Vi får måske et indlæg om de forskellige IT-uddannelser, men det
er på et tidligt planlægningsstadie. Måske kommer der et indlæg fra folkene bag
eksperten...

Har du forslag til lørdag eftermiddag, prodic?
Avatar billede qzar Nybegynder
16. juni 2001 - 13:13 #41
Jæs Jeg har Nikolajdu skulle holde forefrag om flash og det er seriøst ment!
Avatar billede prodic Mester
16. juni 2001 - 13:16 #42
Erik->Nej ikke noget konkret, som jeg ikke tidligere har nævnt i en mail for noget tid siden.
Men kan da have det i tankerne, og se hvad der dukker frem.
Avatar billede lch Nybegynder
16. juni 2001 - 13:37 #43
prodic-> \"Fidusen\" i at køre så langt er jo at møde nogle af de andre brugere til en hyggelig dag. Jeg er ikke selv noget partydyr, men jeg glæder mig til at mødes med dem der skal med....:-)

mvh Liz
Avatar billede prodic Mester
16. juni 2001 - 13:45 #44
lch->Korrekt, men jeg vil hellere have noget ud af det end lige \"tømmermænd\". Det kunne vel nok være hyggeligt, men jeg bliver nu hjemme(endnu da)
Avatar billede lch Nybegynder
16. juni 2001 - 14:28 #45
prodic->Tømmermændene er man selv herre over om man vil ha.....*S*
Mht. mere seriøse indlæg, så håber jeg at nogen vil fortælle lidt om fordele og ulemper med grafikken på siderne.
Avatar billede qzar Nybegynder
16. juni 2001 - 14:30 #46
Man kan godt have det sjovt uden 1 flaske vodka!
Avatar billede lch Nybegynder
16. juni 2001 - 14:37 #47
qzar->Hørt!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. juni 2001 - 20:35 #48
bumle90> hvad i alverden skal du bruge billeder af hende til?
Avatar billede orca Nybegynder
16. juni 2001 - 20:38 #49
det gad jeg også godt at vide... måske skal det bruges som noget godt nat\"læsning\" ;o)~
Avatar billede bumle90 Nybegynder
18. juni 2001 - 00:58 #50
Hun er da en sød pige :)
Er der nogle der har fundet hende?
Avatar billede orca Nybegynder
18. juni 2001 - 01:01 #51
nope... ;o)
Avatar billede tupsy Nybegynder
17. september 2001 - 09:00 #52
Lukker lige... :-)
Og tak for en god fest... :o)

Tupsy