Avatar billede petersen Novice
16. februar 2008 - 10:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pc genstarter

Min Medion pc genstarter. Der kommer en meddelelse på skærmen om at den vil konfigurere 3 af 3 , så står der o % udført og at jeg ikke må slukke komputeren, men den genstarter selv.
Avatar billede roed Nybegynder
16. februar 2008 - 11:37 #1
Jeg har nøjagtig samme problem med min Vista PC. Er kommet efter at Vista selv kørte nogle opdateringer ind. Så jeg vil også MEGET gerne høre om der er nogle som kender til en løsning. Har prøvet at starte i fejlsikret hvilket givet helt samme problemstilling. Det er som om jeg slet ikke kan komme videre før Vista har konfigureret step 3 ud af de 3...suk!
Avatar billede roed Nybegynder
16. februar 2008 - 11:50 #2
Avatar billede petersen Novice
16. februar 2008 - 14:52 #3
tak, jeg har med hjælp fra Medion support fået den op at køre igen.
Til roed, du du skal bruge recovery cd`en og ved opstart får du mulighed for at " press any key" det gør du og så bliver du hjulpet derfra. Den reparerer sig selv, du skal trykke nogle gange.
Hvis du stadig har reklamationsret, så ring til Medion support på 70212024.
Håber det lykkes for dig, det hjalp mig.
Ellers mail til mig, så vil jeg gerne forsøge at hjælpe dig.
Avatar billede petersen Novice
16. februar 2008 - 14:54 #4
Da jeg selv fik det løst, lukker jeg spørgsmålet.
Avatar billede roed Nybegynder
16. februar 2008 - 15:32 #5
OK, nu er det ikke en Medion jeg har men en hjemmebygget. Men jeg prøver med Vista CD'en og ser om den kan løse noget.
Tak :-)