Avatar billede enigma_morten Nybegynder
16. februar 2008 - 10:21 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

"velkommen" i opstart af XP langsom

Hej på eksperten.dk

Når jeg tænder for min computer og den begynder at boote op, så går den nærmest i stå ved "velkommen" skiltet... Nogen der ved hvorfor?

Jeg har så fundet ud af at man kan trykke "enter" på det tidspunkt hvor der ikke sker noget og derved kommer timeglas ikonet frem og den går ind i windows.
Men jeg ville selvfølgelig gerne have man slap for det, da det er et irritationsmoment!
16. februar 2008 - 15:25 #2
Undskyld - se bort fra ovenstående ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2008 - 20:12 #3
Avatar billede enigma_morten Nybegynder
03. marts 2008 - 09:38 #4
Har lukket dem for længst!
Avatar billede enigma_morten Nybegynder
24. marts 2008 - 19:13 #6
Sig mig lige. Betyder gult flag ikke: Besvarede spørgsmål uden accepteret svar

Det er da også lukkede spørgsmål!?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2008 - 19:46 #7
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=enigma_morten&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Der er ingen lukkede spørgsmål, for de er sorteret fra.
Der er 2 spørgsmål med kommentarer og 22 der er besvaret men uden du har accepteret svaret. Er et spørgsmål med accepteret svar er flaget blåt.
Avatar billede enigma_morten Nybegynder
01. april 2008 - 19:30 #8
Ja, der er 22 spørgsmål som er besvaret, men intet svar som kan bruges til noget. Jeg kan da ikke "gøre spørgsmålet blåt" hvis jeg ikke har fået noget reelt svar på problemet.

Skriv endelig hvis jeg tager fejl!
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2008 - 20:22 #9
enigma>
manglende feedback: http://www.eksperten.dk/spm/815224
Og så mangler at acceptere eget svar i de spørgsmål hvor du selv fandt løsningen - husk at skriv den.
Avatar billede enigma_morten Nybegynder
28. april 2008 - 18:24 #10
hmm
Avatar billede enigma_morten Nybegynder
28. april 2008 - 18:40 #11
Helt seriøst. Hvad er det her for noget C**P!!

Jeg ligger selv et svar og accepterer dette, da ingen har givet mig et korrekt svar på det oprindelige spørgsmål. Problemet er, at tråden med spørgsmålet stadig er "gul" altså "Besvarede spørgsmål uden accepteret svar".

Jeg har, som I nok har set modtaget en række henvendelser vedr. åbne spørgsmål. Jeg vil meget gerne lukke dem, men forstår ikke hvordan.

Skriv lige hvordan og hvorledes!
28. april 2008 - 20:13 #12
Kan jo bare citere fra http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar og fremefter... Læs og - måske - forstå ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2008 - 20:18 #13
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar er skrevet så alle kan forstå det, så jeg tror ikke enigma morten har læst :)