Avatar billede egzonrh Nybegynder
15. februar 2008 - 18:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Oversættelse Engelsk til Dansk (Lille sætning)

Er der en der kan oversætte den her sætning om Projekt Blå bog:

There was no evidence submitted to or discovered by the Air Force that sightings categorized as "unidentified" represented technological developments or principles beyond the range of modern scientific knowledge.

Original hjemmeside:
http://www.abovetopsecret.com/pages/bluebook.html
Avatar billede easytouch Nybegynder
15. februar 2008 - 19:07 #1
Der var ingen beviser tilføjet eller opdaget af luftvåbnet, som kategoriseret dette som uindificeret. Den viste teknologi eller princip er lagt fra vores moderne viden.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
15. februar 2008 - 19:13 #2
Wow, man skulle tro du fik 12 tal på engelsk. Rigtig godt formuleret og skrevet. Mange tak.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
15. februar 2008 - 19:18 #3
Glemte at sige at man også skulle tro, at du fik 12 i dansk.:D
Avatar billede easytouch Nybegynder
15. februar 2008 - 19:39 #4
Det var nu så lidt - skulle der komme mere, så må du jo sige til og vi må se om det er noget vi kan gøre noget ved... :o)
Avatar billede egzonrh Nybegynder
15. februar 2008 - 19:52 #5
Jo, du kan måske hjælpe mig med den næste spørgsmål jeg har oprettet: http://www.eksperten.dk/spm/819707
Avatar billede thov Forsker
16. februar 2008 - 16:41 #6
Ok, det er om observerede UFO'er, så kan det kort oversættes til:
"Ingen af flyvevåbenets observationer i kategorien 'uidentificeret', fører beviser for tilstedeværelsen af teknologier udover de allerede, af moderne videnskab, kendte".
Avatar billede egzonrh Nybegynder
16. februar 2008 - 16:56 #7
Hmm.. Det er meget mere forståeligt det der:D
Altså jeg siger ikke den første sætning er dårlige. De er begge 2 gode men den thov lige har skrevet er mere forståeligt.
Tak:D
Thov, skal jeg oprette en ny spørgsmål, så du kan få 200 point?
Avatar billede thov Forsker
16. februar 2008 - 17:27 #8
Nej, det behøver du ikke :-) Og ellers god fornøjelse med projektet...
Avatar billede egzonrh Nybegynder
16. februar 2008 - 17:33 #9
Hmm, ingen har fortalt at det er projekt:D Men det er rigtig at det er projekt. Jeg har om UFOer og de originale informationer står på engelsk. Har studeret om UFOer i min fritid, så det er meget letter at skrive i projekt om det. Jeg ved også hvad der skal skrives om: Roswell Incident, Projekt Blue Book, Bob Lazar (S-4), Area 51, Crop Circles, Alien Abduction, Men In Black (MIB), Government osv.

Men ellers tak:D