Avatar billede organizer Nybegynder
15. februar 2008 - 17:16 Der er 3 kommentarer

Indesign-genier søges

Til et design-kollektiv med dygtige freelance AD'ere, webdesignere og programmører søges 1 eller 2 Indesign-hajer med supertjek på montage.

Vi bor i store, fine og lyse lokaler midt på Strøget i København - i et kreativt miljø, hvor særlige ses tiere end Kenzo-jakkesæt.

I huset ligger allerede montage-opgaver klar for ca. 20.000 kr. om måneden - de to skriveborde står parat til dig og din maskine.

Deltids-freelancere og studerende må meget gerne skrive - sålænge du er sej til din Indesign, er fed at være i stue med og kender til ordet 'deadline' er du velkommen.
Avatar billede organizer Nybegynder
15. februar 2008 - 17:21 #1
Nåhja, glemsom har man vel lov at være... Du kan skrive til kristian@hype.dk - meget gerne med en masse eksempler på hvad du har bedrevet hidtil...
Avatar billede Himbear Nybegynder
15. februar 2008 - 20:03 #2
Hej hej, det lyder som noget for mig, så jeg sender dig lige en mail.

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
Avatar billede madsbau Nybegynder
18. februar 2008 - 11:23 #3
hej

jeg ejer min egen virksomhed (Colorblind)
og vi laver alt inden for trykte medier og web design.

jeg har faktisk en haj til In-design og vil utrolig gerne høre mere om de freelance muligheder der er.

jeg sidder selv på Nybrogade,  så vi er ikke langt fra hinanden hvis et møde skulle stilles op :)

men skriv endelig til min mail og lad os tale sammen om dette mulige samarbejde.

mvh.

Mads Nolsøe Bau
mb@colorblindweb.dk

kig endelig ikke på vores side for at finde ting vi har lavet. det er ikke lagt ud endnu.

men kan fortælle at vi har lavet sager for

Debitel
Debitelsolo
Samsung
Capinordic bank
Larabar
Just Use It

og flere endnu.

håber at høre fra dig. !