Avatar billede ibtonni Nybegynder
15. februar 2008 - 11:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flimmer på skærmen

Skærmen på min bærbare pc - Fujitsu-Siemens Amilo PA 1510 er begyndt at flimre en smule. Har opdateret med nyeste ATI-driver.
Hvad kan årsagen være ?? Skal jeg forvente et snarligt nedbrud ?Venligst Ib
Avatar billede peet-49 Novice
15. februar 2008 - 11:44 #1
Dårlig forbindelse eller brud på kablet, der går fra bundkort til skærm.
Avatar billede beckann Nybegynder
16. februar 2008 - 11:17 #2
Jeg har haft det samme problem med en Amilo K7600. men først flimrede den, og derefter gik skærmen meget kraftigt ned i lysstyrke. Fandt ud af igår, at det kun sker når der sidder en tråløs usb-doggel i. Det er ikke sikkert at det løser dit problem, men det er vel et forsøg værd, at checke de enkelte usbtilslutninger. men ellers er jeg enig med peet-49.
Avatar billede ibtonni Nybegynder
16. februar 2008 - 13:39 #3
Tak for svarene. Jeg vil tjekke diverse forbindelser
Ib
Avatar billede peet-49 Novice
16. februar 2008 - 13:44 #4
Selv tak.