Avatar billede harlequin Nybegynder
14. februar 2008 - 17:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Addressekartotek tom

Min outlook driller, den viser ikke mine kontakter i addressekartoteket som jeg har i mine kontaktpersoner. Ved godt det lyder lidt kringler, men når jeg trykker på "Adressekartotek" (lille bog) er listen tom, jeg har ellers en lang liste under mappen  "kontaktpersoner" Er derf nogen der kan hælpe mig?

På forhånd tak
Peter
Avatar billede vejmand Juniormester
14. februar 2008 - 17:51 #1
Avatar billede lx2ba Novice
14. februar 2008 - 17:54 #2
Du klikker på din adressebog, og den er tom; men i et lille felt i højre side af dialogboksen er der en lille boks, hvor der sikkert står "Outlook adressekartotek", - her klikker du på den lille pil til højre og vælger "Kontaktpersoner", så skulle alt være i orden igen. Du skal lige sikre dig, at der er sat markering i feltet: "Kun navn".
Du kan også pille med indstillinger, som du kan få frem ved at klikke i menufeltet "Funktioner" øverst i Adressebogs dialog boksen, hvis du har andre ønsker  ;<)
Avatar billede lx2ba Novice
14. februar 2008 - 17:55 #3
Vejmand > Nå, der kom du mig nok lidt i forkøbet ;<)
Avatar billede harlequin Nybegynder
14. februar 2008 - 18:38 #4
Jeg har prøvet begge ting uden held, listen er tom selv om jeg har valgt det rigtigte adressekartotek. Jeg har også prøvet at fjerne og tilføje kontaktpersoner under kontoindstillinger.
Avatar billede harlequin Nybegynder
19. maj 2008 - 09:18 #5
Fandt aldrig ud af det.