Avatar billede slughead Nybegynder
14. februar 2008 - 15:30 Der er 1 kommentar

Sharepoint 2003, stsadm problem

Hey.

Nogen, der før har fået fejlen
"fil.cab: The Web Part Package file (.cab) cannot be found in the configuration database." ?

kommandoen, jeg bruger:

"c:\program files\common files\microsoft shared\web server extensions\60\bin\stsadm" -o -addwppack -globalinstall -filename fil.cab -force

hvis jeg ikke bruger force, så får jeg følgende:

"The specified Web Part Package is already installed. To reinstall the package, use the -force parameter"

Jeg har også prøvet at slette den først med deletewppack

Jeg har prøvet iisreset (både almindeligt og /stop -> /start)
Jeg har genstartet alle tænkelige services, der kunne have låst filen.

Nu har jeg ikke flere idéer...
Nogen forslag - anyone?
Avatar billede slughead Nybegynder
14. februar 2008 - 16:06 #1
glemte lige en ting:

"Jeg har også prøvet at slette den først med deletewppack" <- når jeg prøver på at slette den, så får jeg præcis samme fejl.