Avatar billede rodding Juniormester
14. februar 2008 - 13:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

pdf - billed eller tekst

Nogle pdf filer man åbner kan man markere teksten og kopiere den ind i word og bruge den der.
Andre pdf filer ligger som billeder så man bare kopiere pixels - altså et billed udsnit og ikke den ønskede tekst.

Hvordan hænger det sammen?
Avatar billede tdimhcs Nybegynder
14. februar 2008 - 14:09 #1
De PDF'er hvor du ikke kan markere teksten, er lavet ud fra et scan. De er ikke genereret fra f.eks. et Word dokument, hvor fonte kan integreres i PDF'en.
Avatar billede rodding Juniormester
14. februar 2008 - 14:45 #2
jeg har faktisk også selv lige konstateret noget i den retning.

Men tak for hjælpen
Avatar billede tdimhcs Nybegynder
14. februar 2008 - 22:30 #3
Takker

/Kurt