Avatar billede larsholm Nybegynder
14. februar 2008 - 09:55 Der er 2 kommentarer

Database diagram maker?

Hejsa jeg leder efter et program eller et plugin til MySQL 5.0 som kan lave diagrammer bla. et ER diagram af databaser så jeg evt. Selv kan slippe for at lave det i visio da jeg gerne ville slippe for det.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. februar 2008 - 15:22 #1
FabForce DbDesigner 4 maaske
Avatar billede larsholm Nybegynder
15. februar 2008 - 10:02 #2
Har nu siddet med programet i flere timer og det funker stadigvæk ikke jeg har prøvet at hente min DB ind i programmet men får hele tiden fejlen forkert user og password. Jeg har valgt den rigtige DB og mit pass er root og har intet password så det burde være nemt.