Avatar billede zneeker Nybegynder
13. februar 2008 - 19:14 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Afinstallering af Norton Antivirus

Jeg ar lige købt Bullguard version 8.0 og glæder mig til at komme igang med at bruge det.
Så er det jeg vil spørge om der er nogen der har en måde hvorpå jeg kan være 100% sikker på at få fjernet det preinstallerede Norton der ligger på den HP computer jeg har, har hørt noget om at man kunne hente et lille program, eller lign, så det hele forsvinder, og der slet ikke er noget tilbage af det ;-)Det hedder NORTON PROTECTON CENCER/NORTO INTERNET SECURITY
Avatar billede groenaert Novice
13. februar 2008 - 19:25 #1
Det er rigtigt at der findes et removal tool. På linket her, skal du skal blot vælge den korrekte program version der skal fjernes.
http://service1.symantec.com/Support/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039?OpenDocument&lg=en&ct=us&seg=hho&src=hot

Grønært.
Avatar billede uffesteenberg Novice
13. februar 2008 - 19:27 #2
Du kan bare fjerne Nortons antivirus og hvad du nu ellers har af Norton software som du plejer. Men der ligger stadig nogle rester gemt på computeren, som kan drille, når man skal installere nyt - derfor skal man køre det lille program "Norton removal tool", som fjerner resten.

Du kan hente den lille fil her:

http://service1.symantec.com/support/inter/tsgeninfointl.nsf/dk_docid/20050411155241924

Kør filen og den fjerner resterne af Norton. Derefter skal du nok genstarte computeren, inden du installerer Bullguard.
Avatar billede zneeker Nybegynder
13. februar 2008 - 19:40 #3
Accepteret Mange tak SVAR tak :-)
Avatar billede uffesteenberg Novice
13. februar 2008 - 19:54 #4
Fint, men groenaert kom først :-)
Avatar billede groenaert Novice
13. februar 2008 - 19:57 #5
Nu ved jeg ikke fra hvem af os du ønsker et svar fra, men det mest retfærdige er i mine øjne, at du deler ligeligt.

Grønært.
Avatar billede zneeker Nybegynder
13. februar 2008 - 20:02 #6
Er ganse enig, det var også min plan, så jeg håber I begger er tilfredse, så jeg deler dem ligeligt imellem Jer :-) Jeg er meget tilfreds, og mange tak for hjælpen
Avatar billede zneeker Nybegynder
13. februar 2008 - 20:04 #7
Regner med jeg gjorde det rigtigt, så I fik ½delen hver :)
Avatar billede uffesteenberg Novice
13. februar 2008 - 20:09 #8
TAKKER :-)
Avatar billede groenaert Novice
13. februar 2008 - 20:15 #9
Takker for point :-))

Grønært.