Avatar billede gthang19 Nybegynder
13. februar 2008 - 16:38 Der er 5 kommentarer

Mssql Program Hjææælp

Hey,

Hvordan inpotere man et mssql og hvilken program kan man gøre det med.

Evt links ?
Avatar billede tolveren Nybegynder
13. februar 2008 - 16:43 #1
Hvad mener du ? Forklar lidt mere.
Avatar billede gthang19 Nybegynder
14. februar 2008 - 08:55 #2
Jeg har en .sql eller .mdf fil som jeg vil gerne have upload til min websrv ?

Hvordan gør jeg det _S
Avatar billede gthang19 Nybegynder
14. februar 2008 - 09:49 #3
alkså jeg prøver på at upload starterkit til webservern

prøver på at upload

http://www.asp.net/downloads/starter-kits/personal/

til up

hvordan gør man det ?

hvordan kan man åbne et .vsi fil ?
http://msdn.microsoft.com/vstudio/eula.aspx?id=0b83b20a-9c7d-4d4d-a163-6c351cb66bc2
Avatar billede tolveren Nybegynder
14. februar 2008 - 18:47 #4
Vedr vsi filen. Omdøb filen til .rar .zip og udpak den. I udpakningen er der også nogle .rar filer som kan udpakkes. Vedr upload: Åben din FTP://ipnr og login på FTP serveren. Åben FTP serveren som "Side" stifinder. Du kan nu kopiere filer fra din stifinder til FTP-ens stifinder. Også kaldet filetransfer til FTP.
Avatar billede tolveren Nybegynder
14. februar 2008 - 18:54 #5
Når rar filen/vsi) er udpakket så kan du køre Welcome.html Der kan du også læse op installationen.