Avatar billede jensand Nybegynder
13. februar 2008 - 13:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bærbar hardware problem mangler stor hjælp

hey eksperten
sidder her med en hp Pavlion Dv5000
og der kan jeg ikke finde den trådløse driver til
har installeret et eller andet Assiant der har noget med det trådløse og gører ;S
men det virker bare stadigvæk ikke ?
nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg kan gører ?
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2008 - 13:27 #1
Indsæt tekstet "Dv5000" i søgefeltet oppe til højre på denne side - vælg kun tåde med accepteret svar og løsningerne vælter ind til dig
Avatar billede jensand Nybegynder
13. februar 2008 - 13:30 #2
prøver jeg så : )
Avatar billede jensand Nybegynder
13. februar 2008 - 13:35 #3
ehmm der er ingen steder der står noget om  Trådløs driver har prøvet på deres hjemmeside der er intet der passer :S
Avatar billede zicon Nybegynder
13. februar 2008 - 14:11 #4
Jeg har før fixet en gammel compaq hvor driveren ikke lå på den danske driver sektion (drivere er også på hp's hjemmeside) Hvis du ikke kan finde driveren fra den dasnke del af driver sektionen, så søg efter den engelske. Jeg ved at du får valget om dansk eller andre sprog før du trykker på søg funktionen.
Avatar billede jensand Nybegynder
13. februar 2008 - 14:19 #5
øøh der er kun engelsk og jeg har prøvet 5 forskellige nu ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2008 - 14:25 #6
jensand - hvorfor er det lige at du ikke gør som der bliver foreslået?
(DV5000 er en serie - kunne lige så godt kaldes DV5XXX)

For nemheds skyld får du lige links her:
http://www.eksperten.dk/spm/774574
http://www.eksperten.dk/spm/774537

Ellers så kan du jo slå dig løs her: http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_pagetype=s-002&h_client=S-A-R302-1&h_page=hpcom&lang=da&cc=dk&h_lang=da&h_cc=dk&h_query=dv5000
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2008 - 14:26 #7
Ellers så stik os serienummeret så er det 1000 gange nemmere for så får deu den helt præcise driver med det samme....
Avatar billede jensand Nybegynder
13. februar 2008 - 14:31 #8
nice så har jeg fundet det :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2008 - 15:04 #9
Så skal helgec bare smide et svar :)
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2008 - 16:18 #10
Det gør han gerne