Avatar billede migduvednok Nybegynder
13. februar 2008 - 11:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

nybegynder dtp / layouter til onlinemagasin

Jeg søger en grafiker/layouter til at opsætte et onlinemagasin i pdf-format - sandsynligvis mellem 4 og 8 udgaver. Da jobbet er ulønnet, må hun/han gerne være ret uerfaren men sulten efter at lære godt design. Jeg har selv 10 års erfaring i webdesign og tekstproduktion men har ikke tiden til at layoute det i den form jeg gerne vil give magasinet, og jeg kender heller ikke tilstrækkeligt til PDF eller illustrator eller hvad i DTPere nu bruger.

Materialet er mestendels mine tekster om design, kundeservice, kommunikationsteori, blogs, trends og andet. Dette skal suppleres med grafik og billeder i en pæn opsætning der passer sammen med de filosofier der ligger bag min webdesign-virksomhed - som blandt andet er enkelhed, lidt provokation og et godt univers.

Om sidstnævnte kan du læse lidt på www.designafmikkel.dk og du kan lægge billet ind på jobbet via mikkel@designafmikkel.dk - husk at skrive 5-10 linier om dig selv og vedlæg gerne et par eksempler på hvad du allerede har lavet.

Mikkel
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. februar 2008 - 13:20 #1
Hej Mikkel,

Hvis du ombestemmer dig og gerne vil betale lidt for det, så er du velkommen til at kontakte mig, så vil jeg meget gerne hjælpe.

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
Avatar billede migduvednok Nybegynder
15. februar 2008 - 14:57 #2
bump
Avatar billede migduvednok Nybegynder
26. februar 2008 - 09:15 #3
bump!!!!
Avatar billede Himbear Nybegynder
26. februar 2008 - 11:12 #4
Har du fået nogle henvendelser? Mit tilbud gælder stadig :) Og hvis du ikke kan tilbyde så meget betaling kan vi måske finde en anden løsning ... hvad med lidt reklame og nogle betalte design-opgaver af og til?

Skriv på mail@tinoordes.dk
Avatar billede migduvednok Nybegynder
26. februar 2008 - 11:44 #5
Hvis vi kan lave en naturaliehandel er det okay. Jeg kontakter dig via email/telefon. Mikkel
Avatar billede migduvednok Nybegynder
26. februar 2008 - 11:51 #6
Vi kan desværre ikke supplere hinanden tilstrækkeligt - nu lukker jeg fandme emnet og producerer skidtet selv. Om ikke andet så bliver jeg klogere på den måde.

mikkel