Avatar billede le_hobit Nybegynder
12. februar 2008 - 21:12 Der er 2 kommentarer

Eksporter 2007 E-mail konto

Hvordan kan jeg tage backup af email konto indstillingerne i Microsoft outlook 2007, både mail og adresser m.m. kan jeg sagtens, men ikke mine mails indstillinger, har fundet funktionen til at importere, men ikke eksportere, er der en mulighed for dette... håber nogle kan hjælpe mig.
Avatar billede lx2ba Novice
13. februar 2008 - 17:30 #1
Eksporter mulighederne ligger i Fil menuen sammen med importer. Du skal her angive, hvad du har planer om, og så kommer der en dialogboks med de muligheder, du derefter har!
Avatar billede le_hobit Nybegynder
16. februar 2008 - 16:00 #2
Det er jeg klar over, men der er der ingen mulighed for at eksportere e-mail konto indstillingerne, så ville høre om man på anden måde kan gøre dette, eller er man tvunget til at hive indstillingerne over i express, hvor man godt kan.
man kan sagtens importere men ikke eksporter, hvorfor??