Avatar billede h-henneberg Nybegynder
15. juni 2001 - 19:59 Der er 5 kommentarer

Lave et banner

Hej jeg har lige lavet en Cs Clan og så vil jeg gerne have et logo men jeg er ikke selv god nok til at lave dem så jeg vil gerne høre om der er nogen der vil lave dem for mig.
vores navn er: Team WasteD [TWD]
det skal være tæt på den her som er min gamle www.teenz.dk/tmd/index.php
Avatar billede Jman Praktikant
15. juni 2001 - 20:20 #1
jeg ved ike om jeg vil lave et banner for 50p. men jeg ville egentlig bare lige sige at jeg får CGI-fejl på mange af linksene
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
15. juni 2001 - 20:43 #2
Du kan godt få mere.
Du får CGI fejl fordi siderne ikke findes
Avatar billede cyfer Nybegynder
19. juni 2001 - 19:19 #3
Du har jo ikke nok point til at nogen gidder at lave et til dig. Du kan jo kun forhøje med 20 point, og det bliver så vidt jeg kan regne ud, kun 70 point...
For et banner her på eksperten tager man aller mindst 100 point for det. Nok mest fordi det jo ude i den virkelige verden koster ret meget at få lavet et banner/logo....

Men hvis du sætter de 20 point på, så det bliver til 70, så vil jeg godt lave et til dig. De små skal jo også have lov. (dem med ingen poit)
:-D
Avatar billede cyfer Nybegynder
19. juni 2001 - 19:26 #4
poit=point
Avatar billede Jman Praktikant
19. juni 2001 - 19:34 #5
cyfer - hvis du synes de små også skal have lov, hvor skal du så forlange sølle 20p. mere ???
h-henneberg: Lad Cyfer laver et til dig og hvis vi begge kan li\' det, vil jeg godt spæde op med det dobbelte !
MEN KUN HVIS VI BEGGE KAN LIDE DET!