Avatar billede penta50 Nybegynder
12. februar 2008 - 19:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Momsafregning for 2007

Skal til at indberette moms her inden 3 marts for andet kvartal 2007, men kan ikke se i regnskab for 2008 at moms er ført over ( har lavet årsafslutning for 2007 ).  Nogen der kan hjælpe
Avatar billede freekyzone Nybegynder
01. marts 2008 - 13:18 #1
Ja jeg kan... Kan du måske sende en mail med de 2 backupfiler til summa?
Avatar billede penta50 Nybegynder
01. marts 2008 - 15:48 #2
Havde håbet på en forklaring som måske var lige til at gå til. Må desværre sige at jeg ikke interesseret i at sende backupfiler vedr. mit regnskab videre.

mvh
Avatar billede freekyzone Nybegynder
02. marts 2008 - 12:33 #3
Det er ok.

Tag egenskaber for dine status-konti - en for en, og sikre dig at de er statuskonti og ikke driftskonti, da driftskonti bliver nulstillet, og resultatet ført på egenkapitalen / indestående i virkosmheden ved årsafslutning.

Du kan jo kontrollere din egenkapital, og se om årsafslutningen er sket korrekt.
Stemmer egenkapitalen ikke, så er der noget galt.
Avatar billede penta50 Nybegynder
02. marts 2008 - 12:46 #4
Tak for svaret, det var lige den forklaring jeg skulle bruge