Avatar billede jedimaster Nybegynder
12. februar 2008 - 15:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Brevfletning til flere docs.

Hey.

Jeg har en række dokumenter, lad os bare kalde dem kontrakter. Derudover har jeg en liste med navne. Hver kontrakt skal indeholde eet navn, så derfor laver jeg selvfølgelig brevfletning. Mit problem består nu i, at når jeg brevfletter, laver word bare et langt dokument. Det skal den ikke. Derimod skal den lave et selvstændigt dokument for hver kontrakt.

Kan det lade sig gøre??
Avatar billede jkrons Professor
12. februar 2008 - 15:14 #1
Nope. Den laver en/flere sider med sideskift mellem for hvert brev og kan ikke lave et nyt dokument pr. brev i stedet.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
12. februar 2008 - 15:15 #2
Hvis du laver Preview af resultatet i dit hoveddokument, kan du gemme hvert resultat i et dokument for sig selv, for derefter lave et preview af næste post, gemme ...osv.
Avatar billede jedimaster Nybegynder
12. februar 2008 - 15:35 #3
Vil man kunne lave en makro der gemmer previewet?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
12. februar 2008 - 15:49 #4
Ja, det vil man. Optag evt. en makro og ret den til efterfølgende (f.eks. med filnavn, som jo skal være forskelligt fra post til post).
Avatar billede jedimaster Nybegynder
12. februar 2008 - 16:02 #5
fedt - jeg prøver lige. Kan du (word-hajen) ikke lige sende et svar.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
12. februar 2008 - 16:10 #6
Kommer her :-)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
05. marts 2008 - 22:04 #7
Accepterer du og får lukket spørgsmålet?
Avatar billede jedimaster Nybegynder
06. marts 2008 - 21:03 #8
Sorry - my bad!!!
Avatar billede word-hajen Nybegynder
06. marts 2008 - 21:35 #9
Det er i orden :-) Tak for point.