Avatar billede jonassk Nybegynder
12. februar 2008 - 14:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PHP/MySQL Aktivitetskalender

Hej.. Er der nogen der har/kender/vil lave en aktivitetskalender hvor man kan skrive tekst, titel, dato, opretter osv. Så det kommer til at se ca. ud som dette, www.hundelev.dk/aktivitetskalender.html
Avatar billede jonassk Nybegynder
12. februar 2008 - 14:02 #1
Undskyld forkert link, her: www.hundelev.dk/aktivitetskalender.htm
Avatar billede kjeldsted Novice
12. februar 2008 - 20:28 #2
Er det ikke bare at lave en side hvor den henter informationer fra en MySQL DB sorteret efter dato?
Avatar billede jonassk Nybegynder
12. februar 2008 - 22:19 #3
Jo, men også sådan man kan skrive fra hjemmesiden det man vil have ind
Avatar billede kjeldsted Novice
12. februar 2008 - 23:27 #4
Og her er der så tale om en side der skriver informationer til en MySQL database?
Avatar billede kjeldsted Novice
12. februar 2008 - 23:30 #5
Og er det noget du skal have hjælp til, eller er du ude efter at få en til at lave det for dig.
Avatar billede jonassk Nybegynder
13. februar 2008 - 14:06 #6
Ja, jeg er ude efter en side der kan skrive til min MySQL database.
Vil gerne have en til at hjælpe eller lave det for mig.
Avatar billede jonassk Nybegynder
16. februar 2008 - 14:30 #7
Mangler stadig hjælp, håber der er nogle der vil hjælpe :)
Avatar billede jonassk Nybegynder
25. juli 2013 - 10:37 #8
Luk