Avatar billede dudesicko Novice
11. februar 2008 - 02:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Projector til hjemmebrug, mad 10000,-

Nogen der har et forslag til en projector, den er til hjemmebrug, men skal være suker kvali.

Skal bruge den til computer og så tv.. . .
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
11. februar 2008 - 04:22 #1
til 10k er der meget at vælge imellem
skal den skrues op eller stå på et bord?
Avatar billede cyph3r_smurf Nybegynder
11. februar 2008 - 09:26 #2
Og hvad med lærred ? :) det koster nemligt hurtigt hvis du vil have et ordenligt motor lærred
Avatar billede dudesicko Novice
11. februar 2008 - 14:21 #3
Den skal sikkert stå på en hylde jeg vil smide op, så den kan projectere på den modsatte væg.

Lærres var det meningen at jeg bare skulle bruge den hvide mur til at starte med, har en stor hvid mur som jeg ikke har billede på eller noget :D
Avatar billede dude1992 Nybegynder
11. februar 2008 - 15:34 #4
Hvad skal der sluttes til ? :) skal den f.eks kunne slukkes over netværk eller andre specielle ting du gerne vil have den skal kunne ?
Avatar billede dudesicko Novice
12. februar 2008 - 03:00 #5
Oh nu er i avanceret.

Nej bare jeg kan smide den i computerens udgang S-VHS eller noget af de andre stik nu dagens grafikkort har.
Går jo selvfølgelig ud fra de alle kan sluttes til DVD.. . :D
Avatar billede dudesicko Novice
21. december 2008 - 20:53 #6
Lukker