Avatar billede donis5 Nybegynder
11. februar 2008 - 00:14 Der er 7 kommentarer

Hdd image fra en Usb nøgle

Hej,

Jeg skal lave et par images af nogle harddiske ved at boote maskinen med en USB nøgle og lave imaget fra usb nøglen, man skal så igen kunne boote maskinen og restore fra usb nøglen.

norton ghost supportere denne feature, Acronis gør også,  men jeg har behov for en "freeware" for ellers skal der licens til alle brugerne.
findes der noget freeware ?

Du behøver ikke svare hvis du ikke ved det med sikkerhed. jeg kan sagtens selv prøve 500 forskellige programmer :-]

Mvh Jesper
Avatar billede off-line Nybegynder
11. februar 2008 - 01:06 #1
Foruden dette spørgsmål, har du 6 andre, som du ikke har lukket.
Avatar billede donis5 Nybegynder
11. februar 2008 - 01:21 #2
jeg har lige oprettet spørgsmålet, jeg har jo ikke fået svar endnu, hvorfor skulle jeg lukke det ?

mvh Jesper
Avatar billede off-line Nybegynder
11. februar 2008 - 01:48 #3
Nej ikke det her mand! De andre 6 spørgsmål.
Avatar billede donis5 Nybegynder
15. februar 2008 - 01:35 #4
Jamen hvad med dem, ? jeg venter stadig på svar på dem.
Avatar billede donis5 Nybegynder
15. februar 2008 - 01:35 #5
kan du svare på spørgsmålet eller ej ?
Avatar billede off-line Nybegynder
15. februar 2008 - 13:54 #6
Optælling af Antal clicks man fortager på hjemmesider ?
Kategori    Generelt
Point    60
Oprettet    13/06 2005
Tidspunkt    02:05:51
"jeg venter stadig på svar på dem."
Avatar billede donis5 Nybegynder
21. februar 2008 - 06:46 #7
nemlig ! ingen har fundet løsningen endnu, men anyway ! kan du hjælpe eller leder du efter en at snakke med ?

mvh jesper