Avatar billede jehj Nybegynder
10. februar 2008 - 21:45 Der er 4 kommentarer

Netværksprint fra Vista

Har en XP home med en delt HP1020 Laser printer, den er der ingen problem med at bruge fra mine andre XPér både home og proff, samt en Vista Ultimate 64, problemet opstår da konen kommer med en HP med Vista Premium 32 den kan godt finde printeren - men efter at have forsøgt at oprette forbindelse kommer denne meddelse "Windows kan ikke oprette forbindelse til printeren. Adgang nægtet" hvad gør jeg ??
Avatar billede nca001 Nybegynder
11. februar 2008 - 00:56 #1
Hvis du går ind under kontrolpanelet, under netværk der skal du slå noget nætværks styring/kontrol fra, så køre det hele som var det xp :)
Desværre er der styrring på alt i vista, som man blivernød til at slå fra for at få det hele til at virke :)
Avatar billede jehj Nybegynder
11. februar 2008 - 17:30 #2
Alt er nu slået fra, men kan stadig finde printeren men ikke tilslutte.
Avatar billede jc_d-link Praktikant
11. februar 2008 - 21:12 #3
FIREWALL, Oftes det der driller.
Avatar billede jehj Nybegynder
11. februar 2008 - 23:04 #4
Prøver igen om det vil i morgen.