Avatar billede thomasreno Nybegynder
10. februar 2008 - 20:48 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

hvordan får jeg installeret driverne til den oprindelige hardware

min lenovo n100 har jeg installeret win xp pro på fordi den gik i totalt crack. det hele virker , dog ikke den oprindelige hardware der allerede sidder i. grafik go7300 - bluetoth - wireless lyd osv.
hvad gør jeg
Avatar billede leif Seniormester
10. februar 2008 - 20:49 #1
Enten beder til at der er lavet Recovery CDer eller henter dem på nettet !

Men hvad mener du med: "det hele virker , dog ikke den oprindelige hardware der allerede sidder i. grafik go7300 - bluetoth - wireless lyd osv." ?
Avatar billede leif Seniormester
10. februar 2008 - 20:50 #2
Avatar billede thomasreno Nybegynder
10. februar 2008 - 21:05 #3
jeg mener win xp virker fint. men når jeg kigger på hardware konfig. er alle de oprindeligt indsatte hardware gule, dvs der er ikke drivere til dem. Jeg kan ikke installere dem fra lenovos hj. side. Der sker ikke noget når jeg prøver, og geforce fx go 7300 drivere er ikke til at opdrive nogen steder.
Avatar billede haverslev Novice
10. februar 2008 - 21:20 #5
Ps. Start med at installere Chipset driveren, så grafik osv. osv.
Avatar billede leif Seniormester
10. februar 2008 - 21:41 #6
Har du forsøgt med deres System Update tool ?

Den plejer at hente alle driver (undtaget Lyd, mener jeg det er)
Avatar billede thomasreno Nybegynder
10. februar 2008 - 23:28 #7
Du er ekspert. Det virker Sk......... Tusind tak for hjælpen. hvordan gir jeg point
Avatar billede leif Seniormester
11. februar 2008 - 08:38 #8
Avatar billede thomasreno Nybegynder
11. februar 2008 - 09:54 #9
begge 2
Avatar billede haverslev Novice
11. februar 2008 - 12:57 #10
Svar :-)
Avatar billede leif Seniormester
11. februar 2008 - 13:07 #11
Svar
Avatar billede thomasreno Nybegynder
11. februar 2008 - 15:52 #12
sådan og endnu engang tak for hjælpen

Thomas